wtorek, 19 maja 2020

Eryk jest ju偶 z nami 馃槂

Min膮艂 troszk臋 ponad miesi膮c od porodu. Por贸d zacz膮艂 si臋 naturalnie i wszystko by posz艂o super gdyby nie to 偶e synek nie chcia艂 przej艣膰 przez kana艂 rodny bo by艂 za du偶y. Sko艅czy艂o si臋 cesarskim ci臋ciem... po dw贸ch godzinach skurczy i b贸lu podczas porodu naturalnego, dostanie znieczulenia przed ci臋ciem by艂o dla mnie zbawienne.... Synek urodzi艂 si臋 zdrowy, dosta艂 10p w skali Apgar. Ja do艣膰 szybko si臋 spionizowa艂am, bo po 7h ju偶 bra艂am prysznic ale ca艂y pobyt w szpitalu (4 doby) chodzi艂am obola艂a i lekko pochylona. Po powrocie do domu jeszcze by艂am mocno obola艂a i trwa艂o to oko艂o 3 tygodni. Od nieca艂ych dw贸ch tygodni ju偶 funkcjonuje normalnie. Staram si臋 pami臋ta膰 o codziennych 膰wiczeniach.... aktualnie 膰wicz臋 z Angelik膮 Pi贸ro- zestaw na czas po艂ogu + jak tylko nie karmie to jestem aktywna na 200% . Zabawa z Emm膮 + obowi膮zki domowe i jestem mega szcz臋艣liwa bo w ko艅cu mam energi臋 ( mimo przerywanych nocy)  Dzi艣 mija 5 tygodni po porodzie i widz臋 ze brzuch si臋 sporo wci膮gn膮艂. 
Ostatni raz wa偶y艂am si臋 dwa tygodnie temu i w ci膮gu tego czasu zesz艂o mi og贸lnie 38 cm
馃槼馃槼馃槼 Sama w to nie wierze- mierzy艂am si臋 dwa razy 馃檲 Waga schodzi ju偶 wolniej ale tutaj trzeba zwr贸ci膰 uwag臋, 偶e od noszenia tej ju偶 ponad 5 kilogramowej „kluski” buduj膮 mi si臋 ca艂kiem fajne bicepsy i tricepsy 馃お, kt贸re swoje wa偶膮.
Ale si臋 rozgada艂a ale po prostu nie mog臋 uwierzy膰  38 cm ‼️‼️ Jupiiiii‼️ 
Synek Eryk jest grzeczny i spokojny, 艂adnie 艣pi i mam du偶o czasu na zabawy z Emm膮. 
Jutro id臋 do fizjoterapeuty urologicznego, przy kolejnym po艣cie opisz臋 wam swoj膮 wizyt臋 i opowiem jak wa偶na jest taka kontrola u specjalisty po porodzie i kiedy warto si臋 skonsultowa膰 z fizjoterapeut膮.
A za tydzie艅 wizyta u ginekologa i zobaczymy czy dostan臋 zielone 艣wiat艂o na zacz臋cie normalnych trening贸w. 


My艣l臋 jednak, 偶e jeszcze przez  dwa miesi膮ce b臋d臋 przygotowywa膰 brzuch z AP Fitness  i zaczn臋 d艂u偶sze spacery. 
Na lipiec planuje pierwsze biegowe treningi馃弮馃徑‍♀️馃弮馃徏‍♀️..... i ju偶 nie mog臋 si臋 doczeka膰.
Jak wida膰 najwi臋cej zesz艂o z brzucha, ale ju偶 nied艂ugo b臋d臋 musia艂a si臋 mocniej napracowa膰, 偶eby zesz艂o cokolwiek 馃槈  

Brak komentarzy:

Prze艣lij komentarz